یکی را دوست داشتم..اونقدر بهش فکر کردم که تصوری که ازش داشتم از خود واقعیش سبقت گرفت.. بعدها دیگه خودشو دوست نداشتم..تصور ذهنی خودمو دوست داشتم.. ...