نتونی به کسی خیانت کنی..نتونی دل بشکنی..نتونی دو رو باشی..نتونی آدما را بازی بدی..
یعنی برای خودت یک چهارچوب محکم اخلاقی داشته باشی..
چهارچوبی که خودت با جهان بینی خودت برای خودت تعریف میکنی..
کسی که چهارچوب اخلاقی داره،اصالت داره..
اصالت را نه میشه به ارث برد..نه میشه خرید..نه میشه اداشو در آورد..
و نه میشه با بزک و دوزک ظاهری بهش رسید..
اصالت واقعی به محیط زندگی،تربیت،تلاش برای دانستن و تغییر در جهت انسان بهتر شدن بستگی داره

ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110