یک چمدان می خواهد از دلخوری های تلنبار شده و گاهی حتی دلخوشی های انکار شده..
رفتن که بهانه نمی خواهد..وقتی نخواهی بمانی،با چمدان که هیچ،بی چمدان هم می روی..
" ماندن " اما بهانه می خواهد..
دستی گرم،نگاهی مهربان،دروغ های دوست داشتنی..دوستت دارم هایی که میشنوی اما باور نمی کنی..
یک فنجان چای،بوی عود،یک آهنگ مشترک،خاطرات تلخ و شیرین..
وقتی بخواهی بمانی حتی اگر چمدانت پر از دلخوری باشد،خالی اش می کنی و باز هم میمانی..
میمانی و وقتی بخواهی بمانی،نم باران را رگبار میبینی و بهانه اش می کنی برای نرفتن..
آری..آمدن،دلیل میخواهد..ماندن،بهانه...و رفتن هیچ کدام..
"سهراب سپهری"

ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122